top of page

Klanten over

Om onze kwaliteit te kunnen waarborgen en daar waar nodig

te verbeteren, laten wij onze klanten bij afronding van de

trajecten een klanttevredenheidsformulier invullen.

In 2023 zijn wij door onze klanten beoordeeld met het cijfer: 8,8.

Sinds de oprichting van jobXchange scoren wij hoge klanttevredenheidscijfers. Hiervoor doen wij dan ook ons uiterste best. Wij zijn bijzonder trots op dit resultaat en bedanken onze klanten voor hun medewerking aan het klanttevredenheidsonderzoek. 

 

Zo beoordelen kandidaten onze dienstverlening:

(in verband met de privacyregels noemen we geen namen)

Klanten waardering

8,8

Man (45 jr.); kandidaat loopbaancoaching:

Ik ben erg tevreden over de begeleiding bij jobXchange omdat de gesprekken mij hebben gesteund in mijn heroriëntatieproces. Er is mij een spiegel voorgehouden en ik heb erg veel nuttige adviezen gekregen waardoor ik nu zéér gemotiveerd ben om mijn carrièreswitch tot een succes te maken. Bedankt! 

Vrouw (56 jr.); kandidaat re-integratie 2e spoor:

Ik ben bij jobXchange zeer goed geholpen. Er werd gekeken naar wat ik nodig heb en dat alles in goed overleg. Tijdens het traject werd ik gestimuleerd om dingen zelf te ontdekken en te ervaren en dat heeft voor mij goed gewerkt. Het belangrijkste vond ik dat men mij in mijn waarde liet. Het was een prettig traject en ik kan dit bureau zeker aanbevelen. 

Man (53 jr.); kandidaat outplacementtraject:

De medewerkers van jobXchange zijn prettige, serieuze en deskundige mensen en hebben goed ingeschat wat ik nodig had. Dat was rust en ruimte creëren zodat ik gedegen kon uitzoeken wat voor werkt en welke werkomgeving en welke collega’s goed bij mij passen. Ze hebben mij behoed in mijn valkuilen te trappen en door hun steun en vertrouwen heb ik mijzelf deze tijd gegund en sta ik nu waar ik wil staan op de arbeidsmarkt. 

Vrouw (33 jr.); kandidaat re-integratie 2e spoor:

Ik ben het traject blanco ingegaan en had geen idee hoe mijn toekomst op de arbeidsmarkt eruit zou gaan zien. Door de intensieve begeleiding (en de kritische spiegel die mij zo nu en dan werd voorgehouden) wist ik al vrij snel welke richting ik zou inslaan. Ik ben gestart met een opleiding voor WMO consulent en vrij snel na het afronden van mijn opleiding en stage kreeg ik een nieuwe baan bij een gemeente. Bedankt voor de goede begeleiding! 

Vrouw (62 jr.); kandidaat re-integratie 2e spoor:

Ik heb tijdens mijn traject bij jobXchange veel geleerd; Ik kan nu accepteren dat ik mijn eigen werk niet meer kan doen, ik mijn grenzen goed moet bewaken en dat ik moet genieten van de dingen die ik nog wel kan en leuk vind. De gesprekken met de coaches waren soms met een lach en een traan, maar hebben mij goed gedaan. Ik vindt de dienstverlening van jobXchange goed. 

Vrouw (54 jr.); kandidaat outplacement:

De medewerkers van jobXchange hebben mij goed ondersteund. Door de praktische aanpak heb ik veel geleerd. Daarnaast was er erkenning voor mijn emoties. De medewerkers zijn deskundig en hebben aandacht voor de menselijke aspecten. Het belangrijkste; ik heb weer een leuke baan! 

bottom of page